• Brand Studio-bloggen

    Hold deg oppdatert og engasjert med Brand Studio-bloggen!

    Adresseavisen Brand Studio øker satsingen på events, nå med det som trolig er Norges mest miljøvennlige motor-messe: Grønn motor! Kl. 11 til 15, 26.mai, vil det summe godt på Clarion Hotel & Congress. Da går Grønn motor av stabelen, og det blir en fin sjanse til å studere siste nytt innen elbiler...
    Produksjon av innhold for annonsører bør innebære mange av de samme kvalitetskravene som mediehus stiller for sitt redaksjonelle innhold. I tillegg fins det et lovverk vi skal forholde oss til. Alt dette skal sikre kunden og brukeren riktig og relevant innhold. Både i kommunikasjon med kunder,...
    Lyst å lære mer om innholdsmarkedsføring av de beste? Da er Epic Content Marketing 2018 konferansen for deg: 3.mai arrangerer Content Marketing Norge, som Adresseavisen Brand Studio samarbeider med, denne konferansen som går utenpå det meste annet i Norge, når man snakker om innholdsmarkedsføring...
    February 28, 2018
    Jeg leste nylig at det publiseres 88 millioner bloggartikler på Wordpress-plattformen - hver eneste dag! Hver en av oss får 50-100 eposter hver dag. Vi scroller gjennom Facebook-feeden, vi blar i bilder på Instagram, raser mot verden på Twitter og snapper nesten alt vi foretar oss ellers. Så...
    Adresseavisens eiere i Polaris Media har gått sammen med Schibsted og TV2 om å skape et unikt og topp moderne annonsenettverk: Premium Norge. I korthet går dette ut på at annonsørene får enkel tilgang til en rekke premium nettsteder, som TV2, Adresseavisen, VG, Aftenposten og en rekke andre...
    En gjennomgang av alle de annonsørbetalte artiklene på adressa.no i 2017, sier noe om hvem og hvor mange som har lest slike kommersielle artikler. Etter en opphetet debatt omkring denne type annonsørinnhold for noen år siden, så ser det nå ut som om denne type innhold for ulike bedrifter, tas...
    Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, Stavanger og Kristiansand for å kunne sikre økt nasjonal gjennomslagskraft. Les mer om oss her! Brand Studio...
    Da kundesenteret i Adresseavisen begynte å sanke kundenes e-postadresser for 17 år siden, ble det starten på en helt ny forretningsmodell for mediehuset. - På den tiden koster det rundt 50 kroner hver gang de som jobbet på kundeservice tok en telefonsamtale. Det ble mye penger når abonnenter...
    Begrepet Den lange halen er en klassiker innenfor digital markedsføring. Denne grafen viser at den fins også når det gjelder innholdsmarkedsføring: Det er kanskje litt vanskelig å se detaljene, men det er et skjermbilde fra Brand Studio sitt analyseverktøy. Kort sagt viser det trafikken på en...
    Tradisjonelle bannerannonser får sterkere konkurranse fra annonsetyper som er en mer integrert del av nettstedene folk bruker. I mangel av en perfekt oversettelse, så brukes begrepet native advertising også i Norge. I realiteten handler det om annonser som er integrert og ligner mer på...
    More Posts
All Posts
×