• Brand Studio-bloggen

    Hold deg oppdatert og engasjert med Brand Studio-bloggen!

    Adresseavisens eiere i Polaris Media har gått sammen med Schibsted og TV2 om å skape et unikt og topp moderne annonsenettverk: Premium Norge. I korthet går dette ut på at annonsørene får enkel tilgang til en rekke premium nettsteder, som TV2, Adresseavisen, VG, Aftenposten og en rekke andre...
    En gjennomgang av alle de annonsørbetalte artiklene på adressa.no i 2017, sier noe om hvem og hvor mange som har lest slike kommersielle artikler. Etter en opphetet debatt omkring denne type annonsørinnhold for noen år siden, så ser det nå ut som om denne type innhold for ulike bedrifter, tas...
    Brand Studio produserer og leverer kvalitetsinnhold, kurs, rådgivning og markedsføringsstrategi for merkevarer i Midt-Norge, men samarbeider også med Brand Studio-satsinger i Oslo, Bergen, Stavanger og Kristiansand for å kunne sikre økt nasjonal gjennomslagskraft. Les mer om oss her! Brand Studio...
    Da kundesenteret i Adresseavisen begynte å sanke kundenes e-postadresser for 17 år siden, ble det starten på en helt ny forretningsmodell for mediehuset. - På den tiden koster det rundt 50 kroner hver gang de som jobbet på kundeservice tok en telefonsamtale. Det ble mye penger når abonnenter...
    Begrepet Den lange halen er en klassiker innenfor digital markedsføring. Denne grafen viser at den fins også når det gjelder innholdsmarkedsføring: Det er kanskje litt vanskelig å se detaljene, men det er et skjermbilde fra Brand Studio sitt analyseverktøy. Kort sagt viser det trafikken på en...
    Tradisjonelle bannerannonser får sterkere konkurranse fra annonsetyper som er en mer integrert del av nettstedene folk bruker. I mangel av en perfekt oversettelse, så brukes begrepet native advertising også i Norge. I realiteten handler det om annonser som er integrert og ligner mer på...
    Adresseavisen Brand Studio produserer og distribuerer kommersielt innhold av høy kvalitet. For oss er det nå tre plattformer for innholdet vi lager sammen med våre annonsører: Digitale kanaler, papiravisa og i forbindelse med events. Digitalt: Her har vi flere muligheter. Vi kan produsere...
    "Fakta ødelegger diskusjoner", var det noen som sa. Men noe fakta IKKE ødelegger, er gode tekster. Undersøkelser viser gang på gang at et bredt utvalg av fakta i tekster eller på nettsider, fungerer godt for både søkemotorer, nye lesere og de som allerede har gått inn i den aktuelle teksten. Vår...
    2017年8月29日 · Markedsføring,Digital,Blogg
    Det er et spørsmål undertegnede ofte får. Den digitale transformasjonen har endret mye innen markedsføring av ledige stillinger de siste årene, men konklusjonen er likevel ikke så enkel. Hvis du benytter et rekrutteringsbyrå, eller setter deg godt inn i LinkedIn, har du tilgang på et stort antall...
    2017年6月19日 · Content Marketing,Innhold,SEO
    En gjennomgang av alle annonsørartiklene som er publisert på Adresseavisens Brand Studio-siden, viser at leserne bruker i snitt ett minutt og 29 sekunder på akkurat denne type artikler. Det gir annonsørene en rekke fordeler og spennende muligheter. For å ta det med en gang: Adresseavisen Brand...
    More Posts
All Posts
×