Return to site

 

Nytt år og nye tjenester!

· Blogg,Markedsføring

2016 er historie. Og for et år det har vært! Siden vi startet opp for bare rundt ett år siden, så har Adresseavisen Brand Studio nå passert ca 60 kunder innen alt fra produksjon av ordinære artikler til prospekter, event og videoproduksjon samt digitale markedsføringskampanjer. Vi har fått gleden av å bli kjent med flere spennende bedrifter i Trondheim, Trøndelag og Norge, og vi har fått spre vårt budskap om at godt innhold er avgjørende innen moderne markedsføring. Så hjertelig takk til alle dere som valgte å bruke våre tjenester i 2016!

Dagene før og rett etter nyttårsaften er gode for refleksjon, men dette er også tida for å se fremover. Utad har vi kanskje vært oppfattet som noen interne greier for Adresseavisen. Det skal vi gjøre noe med, så nå tar vi et steg videre og tilbyr flere og bedre tjenester til trønderske bedrifter. Vårt mål er å bli en stor og etterhvert den største aktøren i Trøndelag, innen det markedssegmentet vi kan kalle content marketing - et område i sterk vekst både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. I antall kunder og omsetning i form av produksjon og annonsevisninger i 2016, er vi allerede godt på vei. Den nye nettsiden denne bloggen ligger på, er en av flere elementer i arbeidet med å kommunisere det vi jobber med. Her vil du både finne informasjon om våre tjenester, generell kontaktinformasjon og interessante blogger om oss selv og content marketing som tema. Som med Brand Studio ellers, er nettsiden rent teknisk også under løpende utvikling. Vi er i startgropa for det meste, så her vil det skje mye fremover. Endring er jo det eneste konstante i dagens mer og mer digitale samfunn!

Det viktigste er likevel at vi nå lanserer flere tjenester, både for eksisterende og nye kunder. Vi er fortsatt tett på de knallsterke Adresseavisen-produktene, men vi skal også tørre å anbefale helt andre løsninger om vi mener det er riktig for å oppnå god effekt for kundene.

Produksjon av kvalitetsinnhold for annonsører, er en kjernevirksomhet hos oss. Vi tror at godt innhold er avgjørende for at bedrifter skal kunne lykkes, spesielt innen langsiktig digital markedsføring. Markedsføring via innhold, eller content marketing, har riktignok mange definisjoner. For oss handler det mest av alt om å lage godt innhold for den aktuelle bedriftens målgrupper. Innholdet kan distribueres eller bli funnet av brukerne på så mange ulike måter; avis, nett, sosiale kanaler, epost, pressemeldinger; ja, det er utrolig mange muligheter, ikke minst kundenes egne kanaler og konvertering av leserne som kommer dit.

Men vi tenker at godt innhold ikke bare finnes i aviser eller på nett. I 2017 vil vi arrangere flere events med fokus på foredrag og innhold, samt at vi med lang redaksjonell utdannelse og erfaring mener vi kan gi gode råd og lage strategier innen spesielt sosiale medier og det å drive trafikk til nettsteder. Kurs og opplæring, samt en massiv forbedring av native advertising-produktene i Adresseavisen (mer om det senere), blir også viktige tilskudd til vår portefølje i 2017. Så kommer det garantert (og forhåpentligvis) noen skikkelige overraskelser. Men at Brand Studio skal vokse seg mye større i 2017, det er vår klare målsetning.

Med dette ønsker vi eksisterende og nye kunder et skikkelig spennende 2017!

Atle Bersvendsen, leder og innholdssjef Brand Studio

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly