Return to site

Nye teknologi for native advertising

Adresseavisens eiere i Polaris Media har gått sammen med Schibsted og TV2 om å skape et unikt og topp moderne annonsenettverk: Premium Norge. I korthet går dette ut på at annonsørene får enkel tilgang til en rekke premium nettsteder, som TV2, Adresseavisen, VG, Aftenposten og en rekke andre sterke merkevarer.

Premium Norge gir altså mulighet for å annonsere på premium publisister i ett felles varelager. Premium Norge er tilgjengelig programmatisk for annonsører, kun via Schibsted-systemet. Annonsene her har høy synlighet på sterke digitale merkevarer, det er god tilgang på kvalitetsdata og det er meget sikkert i forhold til annonsejuks og falske nyheter - ting som blir stadig viktigere for annonsører å håndtere.

Varelageret gjelder også for den annonseformen Brand Studio jobber med for kundene; native advertising, eller integrert annonsering. Dette er annonser som ser ut mer som en del av innholdet på nettsiden de ligger på, i motsetning til mer skrikende og overtydelige, gjerne kampanjefokuserte displayannonser. Native advertising tar nå en stadig større del av det totale annonsemarkedet:

Les også: Native advertising vokser

Samtidig er disse native-annonsene utstyr med topp målgruppeverktøy, om kunden ønsker det, løpende optimalisering med ulike vinklinger og bilder - om kunden ønsker det, og de står altså som en del av meget solide og sterke digitale merkevarer. Slik som denne under her:

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly